Nobaudīt pastu uz Itāliju

12 Apr

Jau labu laiku esmu gribējis atgriezties uz Itāliju, taču nu jau vairāk kā gadu šādas iespējas nav bijis. Šajā laikā, kad aizliegts ceļot jeb tas ir bīstami, tomēr neriskēju. Taču skaidrs, ka ceļošana man ir asinīs. Tāpēc cenšos cik vien varu atcerēties ceļojuma garšu un kaut kādīgi realizēt to manā ikdienā.

Šajā rakstā par to, kā es cenšos atgūt Itālijas sajūtas caur kulinārijas prasmēm.

Pietrūkst ceļošana

ceļošana

Ceļot ir fantastiak sajūt, jo tas process ļauj sajust pavisam citas izjūtas. Ko tādu, ko ikdienā mēs visi aizmirstam patiesi novērtēt. Ceļošanas laikā izdodas ieraudzīt ko jaunu, kā arī iegūt jaunu perspektīvu uz jau zināmo un veco.

No ceļošanas man visvairāk pietrūkst sekojošas lietas:

  • sadraudzēšanās ar citiem ceļotājiem,
  • pēdējā brīža plāni un fleksibls grafiks,
  • pasaules ieraudzīšana,
  • vēstures uzzināšana,
  • adaptēties pavisam neierastā vidē,
  • nobaudīt dažādus ēdienus,
  • izmantot citas valodas.

Ir tik daudzas lietas, kas man sagādā patiesu prieku ceļojot. Taču šajā rakstā par vienu. Par to, cik ļoti svarīgi ir ceļojot iepazīties ar kultūru un ēdienu, ko tas spēj atnest.

Caur tradicionālajiem ēdieniem iespējams pateikt daudz par valsti, iedzīvotājiem, tradīcijām utt. Un skaidrs ir viens – pie mums noteikti tas negaršo tā, kā tas garšo ēdiena mājvietā. Šajā gadījumā pasta Itālijā!

Caur pastas garšu uz Itāliju

pasta itālijā

Par pastu un nūdelēm katram ir savi uzskati. Daži uzskata, ka tā ir veselīga, citi atkal nē.

Makaroni tiek gatavoti no graudiem, kas ir viena no pamata pārtikas produktu grupām veselīgā uzturā, kurā var būt arī dārzeņi, augļi, zivis un mājputni. Tas ir labs enerģijas avots un var dot arī šķiedrvielas, ja tās ir izgatavotas no veseliem graudiem. Kas var palīdzēt ar kuņģa darbības traucējumiem un var palīdzēt holesterīna līmeņa pazemināšanā. Tā vismaz uzskatu es pats!

Un nekas mani neapstādinās, dodoties uz Itāliju caur manām garšu kārpiņām. Ja ceļot pagaidām pavisam droši nevar, tad esmu gatavs ceļot ēdienu pasaulē.

Rakstā Types of pasta noodles biju šokā, cik daudz pastas veidu vispār ir. Ieejot veikalā, zinām, ka ir kādi 10 vai vairāk pastas veidi. Visiem zināmi un ierasti, taču par to, ka pastas veidu ir simts un vēl vairāk – tas ir zināms tikai īsteniem itāļiem!

Tā nu arī nolēmu eksperimentēt un izbaudīt pastu. Kā redzi, man vēl garš ceļš, lai varētu nobaudīt katru pastas veidu, taču esmu apņēmības pilns.

Dodamies garšu ceļojumā uz Itāliju!

Leave a comment